6 Haziran 2012 Çarşamba

Chevrolet Captiva LTZ

Bu hafta Chevrolet Captiva LTZ'yi test ettim. Çekimde bana destek olan ekip arkadaşım Ozan'a çok teşekkürler. 
Markanın artık Amerika'da çıkan tasarımları aynı şekilde Türkiye'ye getirebiliyor olması markanın elini güçlendiriyor. Captiva modeli de bunun en büyük örneklerinden...

Dış donanım:
Geçtiğimiz ay yenilenen tasarımıyla daha sportif ve keskin bakışlara sahip olan Captiva özellikle ön taraftan bakışları üzerine topluyor. Markanın artık Amerika'da çıkan tasarımları aynı şekilde Türkiye'ye getirebiliyor olması markanın da elini güçlendiriyor.




İç Donanım:
İç donanımda 4 kollu direksiyon, yenilenen orta konsol, geniş iç hacim ve bagaj ilgi çekiyor. Torpido gözü, arka koltukların geniş alanı ve bagajdaki 6. ve 7. koltukların kullanımı rahat.


Motor ve sürüş

2 litre hacimli dizel motor 163 hp beygir üretiyor. 400 nm tork ile kalkışlar ve vites geçişleri çok pürüzsüz. Çok ilginçtir ki ben küçük araç kullanıcısı olmama rağmen 7 koltuk kapasiteli uzun Captiva koltuğuna oturur oturmaz adapte olabildim. Gerek virajlarda, gerek park ediyorken ön ve arka park sensörlerinin de yardımıyla yabancılık çekmeden aracı kullanabildim. Araç 4*2 olmasına rağmen yokuş yukarı ve yokuş aşağı yapılan testlerde rahatlıkla ilerleyebildi.


Teknik özellikleri ve fiyatları paylaşıyorum.








1 yorum:

  1. testteki detaylar süper! Herhangi bir satış noktasından alamayacağımız bilgiler için teşekkürler...

    YanıtlaSil