Onun 95 yıllık otomobil üretim geçmişi var. O 300 rallilik geçmişe hakim. O bir Japon klasiği. O bir Mitsubishi Motors modeli...
Bu haftaki test aracı Mitsubishi Lancer Sedan. Spor tasarımlı, kullanışlı iç mekanlı, performanslı motor ve motor performansına göre düşük yakıt tüketimli Lancer'i test ettim.
Mitsubishi Lancer Sedan Testimi videodan izliyebilirsiniz.
Dış Donanım:
Bence araç ön ve arkadan bakıldığında her çizgisiyle sportifliği tamamlıyor. küçüklükten beri Mitsubishi Lancer Evo fotoğraflarına baka baka büyüdükten sonra en sevdiğim rengi olan siyah renk ile teste çıkmam tam oturdu. Köpekbalığını andıran tasarım ve yere bakan ön tasarım ile her an ileri atılmak istiyor sanki.
Arka tarafta da çekik gözlü 3'lü farlar Mitsubishi logosuna doğru yönelmiş durumda.
İç Donanım:
İç mekanda sade ve kolay anlaşılır dil hakim. Gösterge tabloları açık, net. Info tuşundan yol bilgisayarına ulaşılıyor ve yakıt tüketimi, ortalama hız, km bilgileri alınabiliyor.
Otomatik arka camlar, ortada kol koyma konfor unsurlarından. Arka koltuklarda güvenlik için arka koltuk başlıkları unutulmamış.
Bagaj bu sınıf için yeterli genişlikte.
Motor&Yol Tutuş & Sürüş özellikleri:
Yol tutuşu gayet iyi. Yaklaşık 100 km'lik kullanımım oldu. kullnaım sırasında virajlara sert girişleri denedim. araç kendi rahatsa toparlayabildi. Performans olarak tam bir Japon aracı. Japon araçlarında 2. ve 3. vitesin güçlü torklarını hep sevmişimdir. Yakıt tüketiminde de Japon otomobili DNA'sını yansıtıyor. Bence bu araç rakipleri ile kıyaslandığında ilk bakışta pahalı gözüküyor. Ancak rakiplerinin baz modelleri ile kıyaslamak yerine Lancer'daki teknik ve donanımsal artıları rakiplere eklediğinizde fiyat olarak Lancer daha avantajlı olacaktır.
Teknik veriler için
http://www.mitsubishi-motors.com.tr/modeller/lancer-sports-sedan
Teşekkürler. Bir sonraki arabam olur inşallah.
YanıtlaSil